Promowanie nadmiernego wykończenia Spa zadośćuczynienie i towar

[ad_1]

Jak korporacje obuwia kosztować $1000 + dla pary sneakers? Dostarczają one jedną rzecz zupełnie inną, zwykle mają popularność wysokiej jakości. Mogą one zapewnić unikalne ręcznie rzeźbione wzory, wykonane na miarę, najwyższej włoskiej skóry oparte, ekskluzywny walki i historycznej przeszłości najwyższej jakości.

W jaki sposób Spa może promować towary i pokrycia statusu?

Co sprawia, że jesteś zupełnie inny i niepowtarzalny?

Dlaczego ktoś powinien zapłacić ekstra? Wcześniej niż zidentyfikować unikalny model, trzeba utworzyć mitologii rundy. Siedząc w jacuzzi z kieliszkami szampana, przyjęty przez okładę błotną i masaż leczniczy, po prostu nie będzie go posiekać. Chcesz trochę thriller i intrygi. Spa może zawierać historyczne terapie i rytuały z rodzimych substancji i niegotowane dostaw dla bujną pełną sylwetkę Blitz. Terapia może zawierać unikalne substancje równoważne zgnieciony Opal, naturalne zabiegi i upalne kamienie i kamienie. Specjalistyczne metody i procedury oraz niepowtarzalna atmosfera z wyrafinowaniem sprzyjają wypoczynkowi. Kontynuuj, aby poszerzyć swój zestaw talentów i uczyć się specjalistycznej wiedzy, takich jak Reflexology, Rolfing lub metod poziom stresu, aby zwiększyć wiedzę spa do nabywców.

* Co sprawia, że zupełnie inaczej? *

Czy możemy wierzyć?

Prime luksusowych producentów często zapytać gwiazdy, aby reklamować swoje towary. Kto może promować Twoje Spa? Nie muszą być dobrze znane, jednak idealnie muszą być dobrze znane wewnątrz Twojej okolicy. Pierwsze adnotacje z Twojej okolicy i nabywców jest jednym z największych metod, aby reklamować swoje spa. Referencje konsumentów są pomocne, aby pokazać, może masz Raving nabywców, którzy proponują dostawców.

* Czy może masz chwalić e książki Referencje zwrócić uwagę potencjalnych nabywców? *

Renomy, nie Nowość

Klasyki są fascynujące. Vogue jest konsekwentnie zmiany i co upał w tym sezonie jest zmieniana przez jedną rzecz nowy kolejny sezon. Jednak podstawowe nie jest po prostu wymienne. Zazwyczaj Spa jest zrozumiałe dla relaksu i wypoczynku. Jednak wyniki są zwycięzcą. Wyniki nie wychodząc z trendu-to podstawowe. Jeśli podasz rewolucyjny know-how, który usuwa coraz starsze lub zapewnić Make-overs do zwiększenia wydaje się być i opcje lub obóz Boot redukcji masy, to może masz podstawowe, które jest proste do promowania. W jaki sposób nabywcy kupują wysokie pakiety Spa drogowego? Mówisz do nich. Możesz ocenić, co może mieć w detalista, w porównaniu z tym samym starym biegu Spa Młyn. Skupiasz się w swoich specjalistycznych metodach i procedurach oraz unikalnych rezultatach.

* Co sprawia, że podstawowe? *

Tworzenie Buzz z redukcji, lekarstw i Wellness

Wellness to zupełnie nowe usługi Buzzword w branży spa. Anti-Aging, dobrego samopoczucia i zdrowia zamienia się synonimem firmy spa.

Dzięki laserowej terapii odmłodzenie jesteś przyznając, że jesteś coraz poprzedni. Bądź delikatny w reklamie i marketingu, aby uzyskać starszych nabywców. Podobnie jak osoby nie chcą przyznać, że są tłuszcze, nie trzeba być poinformowani, że już zmarszczki.

Każdy musi pozostać dłużej, zapobiec chorobom, czuć się i pojawiają się wyższe i stres zarządzania. Sektor Spa otwiera jak najwięcej różnych i bezpłatnych terapii: wibracyjne narkotyki, terapie New Age, filozofia, Ajurweda (historyczna nauka długowieczności) i wbudowane tryby. Te bezpłatne terapie są przede wszystkim oparte na założeniu, że choroba jest spowodowana nierównowagi mocy. Idea opiera się na założeniu, że ludzkie nasze ciała są wykonane ze wzajemnie połączonych dziedzinach władzy (Qi, czakry, Aura) i że gdy ludzka budowa ciała jest niedobrze, to wyniki pól mocy są niezrównoważone i że poprzez ponowne zrównoważenie tych energii będzie pomóc w ponownym ustaleniu dobrego samopoczucia osoby fizycznej.

Naturalne towary, dobre samopoczucie i dietetyczne suplementy diety, leczniczy środek do masażu, czyste holistyczne terapie i środki Spa są powszechne wśród wielu zamożnych, którzy potrzebują do zwiększenia ich wysokiej jakości życia, próbując wpływać na ich własne samopoczucie. Nabywcy potrzebują nadziei i rzadko zaprzecza, że są coraz starsi. Zamożnych nabywców mile widziane środki odnowy biologicznej i towarów, jednak być delikatne, aby nie wyruzać urazy lub odmowy.

* Czy Twoje Spa tworzy Buzz? *

[ad_2]

Źródło Belinda Meyer

Dodaj komentarz